Nii miksköhän mä täällä selitän tekemisiäni?
rupeaisinko tekemään kakalla käynti päivityksiä, joissa on tissien kuvia?
saisin salettiin 2005 tykkäystä. Ja olisin onnellisempi kuin koskaan.
tai vielä parempi. perustan ryhmän. jos 10.000 tykkää, masturboin itseni hengiltä. Ja olisin vielä onnellisempi. Vai olisinko. Hetkinen... LÄÄÄKKEET.

Olenko, siis klikkaus/tykkäys Huora?
Olen!
facebookin tykkäys namiska pitäis hävittää.
ehkäpä sitten tykkäys kerjäily ja Siivouskomeron puhdistus päivitykset häviäis(olen hyvä ihminen kun nokkelasti keksin siivota siivouskomeron).
meillä taitaa olla huono tapa hyväksyttää asiat muilla.
ja kun nappula häviäis saattaisimme olla rehellisempiä, juurikin itsellemme. Ois varmaan ihan tervettä hyväksyttää ne asiat itsellä, eikä peilailla toisten kautta.

Mun seinällä vilahti päivitys, joka meni jotenki näin:
olisiko järkevämpää tehdä itse tarvitsemansa viihde/taide?
miten se liittyy mihinkään. No siten, että siinäkin me peilataan sen staran kautta itseämme. Jättäen itsemme staran varjoon. vähäpätöisemmäksi.
Ihailen suuresti Kai Hansenia. Mihin vaan hän koskee, se muuttuu kullaksi.
Vaikka se tekis hämä-hämä-häkki sinklen oisin varmaan ihan pähkinöinä.
kui siisti tosi makee ja blaa blaa... jos tekisin itse saman singlen, se olisi luultavasti huonompi. Miksi? vaikka senhän pitäis olla just toisin päin. Se olisi minun näkemys ja kokemus hämä-hämä-häkistä näin ollen todellisempi! aidompi. Minulle.

Omakohtaisia keloja. ei yleispäteviä.
ÄLKÄÄ KELATKO NÄITÄ KOTONANNE.
+ tahdon seksiä aamu-tv:seen

Rakkaudella Sami

"vähän jos kiäntää, nii kohalle ossuu" Riitaoja

h%C3%A4mis1-normal.jpg

Hämä-hämähäkin opettelua, Eiku-metodilla